Produse din DM

12776753_1058902030834757_1604145561_o

Hey girls ๐Ÿ™‚

 

Am facut recent o vizita in magazinul Dm si normal ca m-am lipit de cateva produse ca altfel nu se poate.

M-am oprit, prima data, la raionul de cosmetice & make-up , unde m-am tot uitat, am incercat testerele si am aflat ce oferte sunt acum in magazin.

Au oferta variata de produse cosmetice si de machiaje iar daca va iese in cale acest magazin merita sa aruncati o privire.

 

image-s2-1x

Au o oferta foarte buna la Maybelinne – la fond de ten ( intre 25 -30 ron) si la rimel (aprox. 20 ron) .

Asa ca mi-am luat un fond de ten Maybelinne Affinitone ( perfect & longlasting foundation 24) in nuanta ivory .

Este un fond de ten ce ofera un aspect natural, rezista 24 de ore, este rezistent la transfer si este disponibil in 6 nuante.

 

Am vazut pe alte bloguri de beauty, bureteii pentru fondul de ten de la Ebelin si mi-am zis ca trebuie sa ii incerc si pe acestia… asa ca mi-am luat si doi buretei mov ( iubesc movul).

Am gasit si sprayul de la Ebelin pentru curatarea pensulelor si l-am luat si pe acesta….este foarte bun…sunt foarte mutumita de el – curata foarte bine pensulele.

Mi-am mai luat doua masti de curatarea a tenului , un pachet cu benzi pentru indepartarea punctelor negre de pe fata (nas, barbie):)

Si un gel de dus cu vanilie si cocos – Balea – care miroase excelentttt :X ador mirosurile de la produsele Balea…atat la gelul de dus cat si la sapunul lichid de maini…si au foarte multe variante de arome din care puteti alege.

12787596_1059053357486291_535400204_o

 

Kisses :*

2 thoughts on “Produse din DM

Leave a Reply

