FRANCESCA sau Selena Gomez?!

Hey girls,

Astazi vorbim si aflam secretele de make-up ale artistei Francesca Lucarelli – o prezenta foarte senzuala pe piata muzicala din Romania si care seamana foarte bine  cu Selena Gomez.

 

sunt-tinere-frumoase-sexy-si-seamana-ca-doua-picaturi-de-apa-selena-gomez-de-romania-vs-originalul-le_2

Pasiunea pentru muzică a apărut de pe vremea când era foarte foarte micuta. Atunci a început cu lecții de canto iar în urmă cu patru ani s-a hotărât să urmeze și o carieră muzicală. A colaborat cu David Deejay pentru piesele “Paradise” și “Just Wanna”. Recent, a lansat un nou single, sub egida MediaPro Music, “Nu, disco”.

sunt-tinere-frumoase-sexy-si-seamana-ca-doua-picaturi-de-apa-selena-gomez-de-romania-vs-originalul-le_8

11214037_896198397133582_3065117801949535626_n

 

Iar acum sa trecem la make-up si produsele ei preferate 🙂 Sa aflam daca foloseste trucuri de make-up pentru asemanarea cu Selena Gomez 😛

 

” Multa lume imi spune ca seman cu Selena Gomez insa nu folosesc nici un truc de make-up pentru a accentua aceasta asemanare. Desigur, o apreciez pe Selena si privesc ca un compliment aceasta asemanare cu ea.

Imi place machiajul natural si, din cate am observat, si Selena Gomez abordeaza un stil natural. Cred ca si acest lucru ne asemena, dar desigur, si cateva din trasaturile fetei.

1.Ritualul meu incepe cu fondul de ten de la Christian Dior “Star” care este indicat pentru un ten  perfect.

index
2. Apoi aplic produsele de la Naked “Urban Decay Basics” pentru a imi evidenția ochii cu nuanțe maronii si nude.

 

 

IMG_8730
3. Nu imi place sa folosesc blush-ul dar imi place sa aplic iluminatorului de la “MAC mineralize “care in poze iese mereu foarte natural, estetic.

 

4.Pe buze, atunci cand nu merg la un Make up artist si am un eveniment, imi place sa aplic rujul roșu de la Chanel care nu este foarte cremos si persista.”

IMG_8733

Acesta este ritualul de frumusete al frumoasei si senzualei artiste Francesca.

Va las mai jos sa ascultati una dintre piesele ei – Paradise:)

 

Pe Francesca o puteti gasi pe pagina ei de facebook :

https://www.facebook.com/FrancescaLucarelliOfficial/timeline

1378442_517921354961902_1414252303_n

 

Kisses my sweeties!

XOXO ❤

 

 

 

Sursa foto Francesca & Selena Gomez : Perfecte.ro

 

 

Leave a Reply

