Make-Up for Video – Sarah

Hey hey gorgeous girls,

Acum ceva timp am avut placerea sa ii realizez un machiaj frumoasei Sarah pentru un videoclip al piesei Crazy in Love ( cover).

Some time ago I had the pleasure to do a make-up for the beautiful Sarah – for her new video – for the song Crazy in Love ( cover song).

20151213_145225

A fost o placere sa lucrez cu Sarah , ca de fiecare data si deja stiu ce isi doreste de la un make-up.

It was a pleasure to work with Sarah, as always and I already know what she wants from a make-up.

gh

Machiajul ochilor l-am realizat in tenhica ” banana inchisa” –  am conturat pliul pleoapei cu un maro inchis pe care l-am blenduit iar pe pleoapa mobila am folosit un pigment deschis de la Glazel.

The make-up of the eye I realize it in the ” closed banana” or cut crease technique – I shaped the crease with a dark brown and then I blend it ,  on the mobile eyelid  I used a Glazel bright pigment .

7

Am conturat ochii cu tusul de la Sleek si am aplicat gene false . Pentru sprancene am folosit gelul de la NYX – Tame & Frame in nuanta Brunette.

I used Sleek eyeliner to conture the eyes and then I applied false eyelashes. For the eyebrows I used the NYX -Tame & Frame  in the shade Brunette.

4

nyx-soft-matte-lip-cream-copen-610b587e7613c218223-NYX-Soft-Matte-Copenhagen2

Pentru buze am folosit rujul mat de la NYX in nuanta Copenhaga.

For the lips I used the NYX  Matte Lipstick in the shade Copenhagen

 

 

Hope you like the make-up and the video ❤

Kisses precious! ❤

Leave a Reply

