Maybeline Color Tatoo

Hey sweetyes,

Mi-am cumparat zilele trecute fardurile de la Maybeline – Color Tatoo πŸ™‚ De ceva vreme tot imi doream sa le cumpar dar am tot amanat momentul πŸ˜›

The other day I boughtΒ  the eye-shadows from Maybeline – Color Tatoo πŸ™‚ For some time I wanted to buy them but I postponed all the time :p

12914932_1081745081883785_240079183_o

Asa ca, daca tot ma plimbam, prin Promenada Mall si mi-a iesit in cale boutique-ul Maybeline New York si am si vazut ce promotii au πŸ™‚ am zis ca trebuie sa imi cumpar.Promotia consta in :Β  la al 2 lea produs cumparat ai 50 % reducere ; so….mi-am cumparat.

So, if i was taking a walk in the Promenada Mall and the Maybeline New York boutique was in front of me and I also saw the promotion they have πŸ™‚ I said to myself that I must buy some products. Their promotion was like this: The second product you buy is 50% off….so….I bought.

 

12903831_1081745068550453_1006442444_o

Am realizat si un swatch pe mana pentru a va face o idee despre cat de pigmentate sunt πŸ™‚ So take a look πŸ™‚

I also made a swatch on my hand so you can make an idea of how pigmentedΒ  they are πŸ™‚So take a look πŸ™‚

Sunt foarte rezistente, nu se strang pe ochi iar nuantele sunt vibrante si metalice πŸ™‚

They resist long, not gather on the eyes and the shades are vibrant and metallic πŸ™‚

Am realizat un machiaj cu cel rozaliu pentru a va arata cum se vede atunci cand este aplicat intr-un machiaj πŸ˜› Eu l-am folositΒ  ca baza pentru sclipici πŸ™‚ Stiti bine ca ne trebuie o baza cremoasa pentru aplicarea sclipiciului πŸ˜€ Am folosit sclipiciul de la Glazel Visage.

I also made a make-up with this Color Tatoo eye-shadow to show you how it looks on the eyes:P I used it as a glitter base πŸ™‚ As you already know we need a creamy base for glitter. I used the Glazel Visage glitter.

12941160_1343353175691553_95042736_o

glitter-pulbere-glazel-visage-2bfd05025e0484949196-13(1)

Hope you like it and give it a try too :*

 

 

13 thoughts on “Maybeline Color Tatoo

Leave a Reply

