My New Domain

Hey my beauties,

Sunt foarteeee fericita pentru ca mi-am cumparat domeniu pentru blogul meu πŸ™‚ de cateva zile blogul meu este  AlexaMakeupBeauty.com si pentru mine asta inseamna foarteee mult πŸ™‚ este o mare realizare .

I am so veryyyyy happy because I have my own domain for my blog:) Since few days ago my blog is AlexaMakeupBeauty.com and this is a big achievement  for me…it really means a lot! ❀

Mi-am inceput blogul in luna februarie a anului acesta din pasiunea mea pentru make-up si din dorinta de a impartasii si altor persoane mici trucuri de machiaj sau alte lucruri aflate de mine pe care doresc sa le impartasesc mai departe.

I’ve started my blog at the beginning of this year – in February from my passion for make-up and my desire to share all that I know with you – tips and tricks and other beauty things.

12000877_983675605024067_1023926907892292979_o

Am decis sa imi cumpar domeniu deoarece in aceste cateva luni blogul meu a crescut foarte mult si simt ca trebuie sa investesc in el din ce in ce mai mult…trebuie sa il fac din ce in ce mai bun si mai frumos.

I decided to buy my own domain because in this few month my blog skyrocketed and I felt the need to invest in it…to make it better and more attractive .

11101840_981969785194649_3083872196730520592_o

Totul pentru a va multumii din suflet voua…urmaritorilor mei care sunteti minunati si va multumesc enorm si va iubesc !!!! Loveee you alll so much! ❀ Fara voi nu as fi avut atata incredere in mine si dorinta sa scriu din ce in ce mai mult! :* :* :*

Everything is for you….my followers and I really want to thank you from my hearth ….you are great and I love you so so muchhhh! Without you I wouldn’t have so much faith in me  and the desire to write more and more every day ! :* :* :*

11401340_920337421357886_7712602405407519548_n

In aceste luni am descoperit blogosfera….un spatiu virtual minunat….nu ma asteptam la asta……este un spatiu unde toata lumea este draguta, prietenoasa si buna cu ceilalti …..ma bucur enorm ca am descoperit acest spatiu…..un spatiu unde poti evada si poti visa…..un spatiu superb!

In this few month I discover the blogosphere..a wonderful virtual space..I didn’t expect it…is a space where everybody is nice, sweet, very friendly and kind to each other..I am very glad that I found it…is a space where all the dreams come true…a gorgeous space!

11717414_944927905565504_4030513110061971828_o

Ca si sfat…..va pot spune… sa nu va opriti din visat…..sa nu renuntati la visele si dorintele voastre pentru ca daca credeti cu tot sufletul in ele sigur se vor implinii la momentul potrivit πŸ™‚  I love magic that come true! Don’t stop dreaming!!! ❀

As advice…I can tell you…that you can’t stop dreaming!…Don’t ever give up at your hope and dreams…because if you believe with all your soul they will sure come true at the right time!I love magic that come true! Don’t stop dreaming!!! ❀

487990_484680121590287_297375836_n

Va pup dulce si va multumesc pentru tot!

I want to thank you from the bottom of my heart and I send you all a sweet kiss! :*

XOXO

❀

 

 

26 thoughts on “My New Domain

Leave a Reply

