Anti Dandruff Shampoo

Hey hey beautiful people,

Vi s-a intamplat sa aveti probleme cu matreata?

Este un lucru tare neplacut…mai ales pentru o fata…

Ei bine….mie mi s-a intamplat….acum ceva timp…si am incercat tot felul de solutii…dar nimic nu dadea rezultate….pana cand m-am intalnit cu buna mea prietena, Alina, careia i-am povestit problema mea…si mi-a recomandat cu drag un produs incercat de ea.

Acest produs este samponul de la Vichy -Dercos .

 Have you had problems with dandruff?
 It’s an unpleasant thing ..especially for a girl! 😦
Well….it happened to me…some time ago…and I’ve tried all kind of solutions but nothing gave results until I met my good friend, Alina and I told her about my problem and she recommended me a product that saved her.

Este un sampon tratament care elimina matreata inca de la prima saptamana de utilizare.

Exista mai multe tipuri insa eu mi l-am luat pe cel pentru par uscat si matreata uscata 🙂

Produsul se gaseste in farmacii….cand mi l-am luat eu acum ceva ani l-am luat din farmacia Sensy Blue si este mai scump decat un sampon normal! Il gasiti in jur de 57 Ron dar au  o oferta mai buna ce contine doua sampoane la 84 Ron ceea ce mi se pare super!

It’s a treatment shampoo that eliminates dandruff from the first week of use.                                           

There are several types but I took the one for dry dandruff and dry hair.

You can find this shampoo in pharmacies…I took mine from Sensy Blue pharmacy ..it’s more expensive that a normal shampoo but it worth every penny! It’s around 57 Ron but they have a great offer  that contains 2 shampoos for 85 Ron. Great deal!

res_1c40473d739f5b9bc7c9328c97c7d47e_450x450_44v

Exista mai multe variante..in functie de necesitatea fiecaruia….par uscat, par normal si gras, scalp sensibil etc.

There are several types…for every hair type….dry hair, normal, oily , sensitive scalp…etc

Descrierea produsului si modul de utilizare :

Product description and usage:

Elimină mătreaţa din prima săptămână. Tehnologie brevetată care previne reapariţia. Eficacitate care durează şi după încetarea tratamentului.

Eliminates dandruff from the first week.Patented technology that prevents recurrence.Lasting efficacy after this treatment.
1.EFICACITATE ( Effectiveness )
Eficacitate dovedită clinic pe 63 de persoane: – Eliminarea mătreţii din prima săptămână de utilizare. – Prevenirea reapariţiei: eficacitate care durează şi după încetarea tratamentului. Până la 4 săptămâni. Rezultate asupra părului: strălucire şi tonus imediate şi de lungă durată.

Effectiveness clinically proven on 63 people: – Remove dandruff from the first week of use. -Preventing recurrence : efficacy that lasts and after treatment. Up to 4 weeks. Results on the hair : Radiance and tone immediate and long lasting.
2.UTILIZARE ( Usage)
Folosiţi la fiecare spălare timp de 3 săptămâni, apoi o dată pe săptămână, alternând cu un şampon dermatologic de utilizare zilnică. Evitaţi contacul cu ochii şi cu piele lezată. În cazul contactului cu ochii, clătiţi din abundenţă.

Use every wash for 3 weeks, than once a week, alternating with a dermatological shampoo everyday use. Avoid contact with eyes and skin injured. In case of contact with eyes, rinse thoroughly.
3.ACTIVI
Disulfura de Seleniu este un activ anti-fungic, acţiunea sa este triplă asupra pielii capului: – elimină micro-organismele – exfoliază mătreaţa – reglează descuamarea Acidul salicilic, cunoscut pentru eficacitatea sa keratolitică, facilitează deslipirea scuamelor de pe suprafaţa scalpului, astfel curăţându-l.

Disulfide Selenium is an active anti-fungal, action is triple the scalp- eliminates micro-organisms – exfoliates dandruff- adjusts peeling Salicylic acid, knows for its effectiveness keratolytic facilitates delaminate scales on the surface of the scalp and clean it.
4.PARFUM (Perfume)
Mentă / Mint

Arata cam asa : / It looks like this :

Sper sa va fie de folos..mie mi-a fost si nu am mai avut probleme de acest gen :P…..dar daca mai apar stiu ce sa folosesc 😛

I hope you find this useful ..it really was for me….I didn’t had problems with dandruff since than…but if  will appear ..I know what I can use 😛

Kissesss! :*

 

10 thoughts on “Anti Dandruff Shampoo

  1. I’ve never had dandruff issues, but I grew up using good old Head & Shoulders. I can still smell the original version. These days they have different varieties available. I got sent a bottle of the sweet almond one from Influenster. I like it, but it contains sulfates and I prefer sulfate-free shampoo/conditioner as it won’t fade my color.

    Like

Leave a Reply

